صفحه اصلی / تکنولوژی / ۹ آرم تشک که خواب را جذاب تر می کند

۹ آرم تشک که خواب را جذاب تر می کند

۹ آرم تشک که خواب را جذاب تر می کند

به یاد دارید زمانی که مردم برای خرید تشک به فروشگاه های بزرگ می رفتند؟

با گسترش شرکت‌های تولید تشک در جعبه که به بازار اصلی هزاره‌ای که میل به راحتی دارند (و وسواس زیادی به داشتن یک خواب خوب شبانه دارند) زمان تغییر کرده است. 

وقتی صحبت از این نوع شرکت‌ها می‌شود، برندسازی بصری قوی ضروری است، زیرا چه فضای تبلیغاتی بهتر از جعبه‌های غول‌پیکری وجود دارد که به درب خانه می‌رسند؟ ناگفته نماند که این نوع بسته بندی  وسایل جذاب اینستاگرام را ایجاد می کند . 

پس از بررسی نه آرم تشک، متوجه چند موضوع متداول شدیم:

  • لوگوهای وردمارک (فقط دو مورد از مارک هایی که به آنها نگاه کردیم از نمادها استفاده کردند)
  • فونت‌های بدون سری با یک ویژگی حروف برجسته، مانند swoosh یا همپوشانی
  • نام شرکت های تک کلمه ای 

بیایید نگاهی دقیق تر به هر برند بیندازیم.

۱٫ کاسپر

کاسپر یکی از اولین بازیکنان تشک در جعبه بود که در صحنه حضور داشت و همچنان در زمینه آگاهی از برند پیشتاز است.

لوگوی ساده و آبی تیره آن با علامت علامت گذاری در انتهای “C” خودنمایی می کند. این نامه همچنین به عنوان یک نماد مستقل در فاویکون و عکس های پروفایل رسانه های اجتماعی شرکت عمل می کند.

کاسپر برای بسته بندی خود جعبه های سفید شفاف با راه راه های آبی پررنگ را انتخاب کرد که توجه را به نسخه ای افقی و پیچیده از آرم تشک خود در وسط جلب کرد.

تشک کاسپر

منبع: casper.com

۲٫ اندی

این شرکت تشک سازی مستقر در کانادا به نام یک شخصیت افسانه ای در اساطیر یونان نامگذاری شده است. لوگو علامت کلمه تمام کلاه با رنگ اصلی صورتی تیره متمایز است. مانند کاسپر، فونت ساده است، مگر اینکه در نوار میانی “E” آن را به هم بزنید.

در جعبه‌های اندی، لوگوی صورتی با یک نسخه خاکستری آبی که به صورت عمودی اجرا می‌شود تعویض می‌شود. رنگ صورتی بر روی مهر «ساخت کانادا» و فلپ های داخلی ظاهر می شود.

بسته بندی و برندسازی اندی

منبع: techvibes.com

۳٫ Tuft & Needle

Tuft & Needle که در سال ۲۰۱۲ به عنوان “تشکی که همه چیز را شروع کرد” تبلیغ شد، از یک علامت کلمه کلاسیک با فونت خاکستری باریک و نرم استفاده می کند. آمپرسند به عنوان نمادی دایره‌ای برای فاویکون برند استفاده می‌شود و با رنگ نعنایی روشن در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی آن ایجاد می‌شود.

جعبه‌های Tuft & Needle دو نسخه از نام خود را نشان می‌دهند: یک علامت کلمه عمودی که از یک طرف بالا می‌رود، و یک پوشش غول‌پیکر “T&N” برای افزودن جذابیت بصری در همه طرف‌ها.

لوگو و برند تشک تافت و سوزن

منبع: stylelullaby.com

۴٫ تولو

تولو یک بازیکن جدیدتر در بازار است و متعلق به شرکت بزرگتری به نام شرکت تشک است. این برند با رنگ‌های روشن و جوان پسند و لوگوی حباب‌دار با علامت «t» در نیمه راه متمایز است.

تولو سه نوع تشک را ارائه می دهد که هر کدام دارای طرح رنگی متمایز هستند (به ترتیب نارنجی، صورتی روشن و صورتی تیره). جعبه‌ها بین پس‌زمینه سفید با متن رنگی و پس‌زمینه رنگی با نوشتار سفید جابه‌جا می‌شوند تا در روزهای تحویل اظهارنظر کنند.

تولو

منبع: sleepzoo.com

۵٫ مارپیچ

هلیکس یکی از تنها برندهای موجود در این لیست است که از نمادی در لوگوی خود استفاده می کند: تختی با دو لایه برای برجسته کردن تشک + محصول متمایز این شرکت. نماد روی یک علامت کلمه با فاصله از هم چیده شده است.

به جای جعبه مستطیلی معمولی، Helix’s تشک های خود را در یک لوله شش ضلعی تمام آبی تحویل می دهد که علامت کلمه آن از بالا به پایین در یک طرف نمایش داده می شود.

لوگو و برند تشک هلیکس

منبع: helixsleep.com

۶٫ لیسا

برند Leesa بر تأثیر اجتماعی خود متمرکز است، از جمله اهدای یک تشک به ازای هر ده فروخته شده و کاشت درخت با هر خرید. این لوگوی تشک یک علامت کلمه آبی آرامش بخش است که بر روی یک نماد ساده تخت خواب کم ارتفاع قرار دارد.

جعبه‌های لیسا در حالی که باریک‌تر از کاسپر هستند، ظاهری مشابه با راه‌راه‌های آبی روی پس‌زمینه تمام سفید و لوگوی افقی درست در مرکز دارند.

لیسا

منبع: stylebyemilyhenderson.com

۷٫ بنفش

نام تجاری Purple که اولین تشک بدون فشار در جهان است، شامل – حدس زدید – چندین سایه بنفش است. این لوگو یک ترکیب عمیق بادمجانی و سفید با فونت گرد است که دو “ps” با حروف همسایه خود همپوشانی دارند. یک “p” کوچک به عنوان نماد برند عمل می کند.

بنفش به جای جعبه، لوله‌های روشن را انتخاب می‌کند که نسخه سفید لوگوی آن در کنار آن چاپ شده است.

بسته بندی تشک بنفش در آستانه در

منبع: onpurple.com

۸٫ OSO

OSO یک برند فرعی از شرکت محصولات خواب Reverie است که دارای تشکی است که می تواند برای سطوح مختلف پشتیبانی بچرخد. لوگوی آن از سه Os با فاصله از هم تشکیل شده است که یکی از وسط برای ایجاد یک “S” (که به عنوان نماد برند نیز عمل می کند) جدا می شود.

نام تجاری کلاسیک سیاه و سفید در جعبه های رنگی این شرکت ادامه دارد. یک ویژگی فوق العاده جالب؟ OSO یک پالیندروم است و لوگو بدون توجه به اینکه به کدام سمت برگردانده می شود یکسان به نظر می رسد.

لوگو و برند تشک Oso

منبع: girlsgonesporty.com

۹٫ تشک سبز آووکادو

تشک سبز آووکادو با عشق ابدی Millennials به آووکادو محصولی غیر سمی و ساخت کالیفرنیا را ارائه می دهد. لوگوی تشک سبز دارای فونت کمی فشرده و تمام کلاهک است که “O” نمایانگر داخل آووکادو است (این “O” همچنین به عنوان نماد نماد لوگو عمل می کند).

این شرکت با حفظ موضوع سازگار با محیط زیست خود، تشک های خود را در جعبه های مقوایی ساده و سفید نشده ارسال می کند.

برند تشک آووکادو

منبع: avocadogreenmattress.com

نام تجاری و بسته بندی برای برجسته کردن اقلام جعبه بزرگ مانند تشک حیاتی است. به دنبال برجسته کردن برند خود هستید؟ برای شروع یک لوگو بسازید !

 

تایپ فوری

تایپ فرمول

طراحی لوگو

طراحی بنر

برای طراحی لوگو و مشاوره به سایت موسسه هیدیکا مراجعه فرمایید

درباره takin

این مطالب را نیز ببینید!

۲۷ طرح لوگوی مینیمال فراموش نشدنی

۲۷ طرح لوگوی مینیمال فراموش نشدنی   چیزی در مورد طراحی مینیمالیستی وجود دارد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.