صفحه اصلی / تکنولوژی / ۲۷ طرح لوگوی مینیمال فراموش نشدنی

۲۷ طرح لوگوی مینیمال فراموش نشدنی

۲۷ طرح لوگوی مینیمال فراموش نشدنی

 

چیزی در مورد طراحی مینیمالیستی وجود دارد که بسیار فریبنده است. لوگوهای مینیمال برندسازی مدرن و شیکی را ایجاد می کنند که هویت برند شما را ارتقا می دهد. در حالی که گیر افتادن در طراحی بیش از حد یک مفهوم آسان است، بهترین طراحان به دلیل توانایی خود در بازگرداندن همه چیز به اصول اولیه شهرت دارند. تنها با تمرکز بر موارد بسیار ضروری، می توانید یک طرح مینیمالیست خیره کننده ایجاد کنید که هم چشم نواز و هم بی انتها باشد.

مینیمالیسم را می توان در تمام عناصر زندگی ما اعمال کرد: از خانه ها و کمد لباس های ما گرفته تا گرافیک های وب سایت و رسانه های اجتماعی ما . ما مفهوم مینیمالیسم را باز می کنیم و سپس چند نمونه از لوگوهای مینیمال عالی را به شما نشان می دهیم، و اینکه چگونه می توانید به ظاهر خود برسید!

مینیمالیسم در طراحی چیست؟

نئومینیمالیسم محصول جنبش مدرنیستی دهه ۱۹۶۰ است. این اثر تحت تأثیر فرهنگ باهاوس است که طرح‌های مجلل گذشته را برای داشتن احساسی ساده‌تر رد می‌کرد. طرح های مینیمال را می توان در انواع هنرها از جمله نقاشی، رقص، موسیقی، فیلم سازی، مد، معماری و حتی لوگو یافت.

بهترین چیز در مورد استفاده از طراحی مینیمالیستی این است که با روشی که مغز ما در حال حاضر کار می کند بازی می کند. به جای به خاطر سپردن تصاویر پیچیده، ذهن ما تصاویر را ساده می کند تا آنها را در حافظه خود ذخیره کند. با انجام این کار در فرآیند طراحی، خاطره انگیز بودن لوگوی خود را افزایش می دهید.

طراحی لوگوی مینیمال چیست؟

اشکال ساده و جسورانه و طرح های تک رنگ مشخصه لوگوهای مینیمال است. آنها از تمام موارد اضافی غیر ضروری اجتناب می کنند و بر مفهوم اصلی طراحی تمرکز می کنند. نتیجه برندسازی تاثیرگذار است که به راحتی به هر رسانه یا پس زمینه ای منتقل می شود.

آیا یک لوگوی مسطح یک لوگوی مینیمالیستی است؟

لوگوهای مسطح بهترین نمونه از طراحی مینیمالیستی هستند. آنها تمام اضافات مانند بافت، گرادیان و ابعاد را حذف می کنند تا یک نماد دو بعدی بدون هیچ ویژگی واقعی ایجاد کنند. سادگی طراحی را جسورتر و چشم نوازتر می کند.

مزایای حداقل لوگو چیست؟

لوگوهای حداقلی شما را دو چندان می کند. رنگ ها و شکل های قوی آنها حتی در شلوغ ترین مکان ها خودنمایی می کند. مزایای دیگر عبارتند از:

  • آنها تاثیر خود را حتی بر روی صفحه نمایش های کوچکتر موبایل حفظ می کنند
  • به راحتی می توانید از ترکیب رنگ های مختلف برای رویدادهای فصلی استفاده کنید
  • شناسایی و به خاطر سپردن آنها برای مشتریان آسان تر است

۵ برند معروف با حداقل آرم

اکنون که تبلیغات پیرامون مینیمالیسم را درک کرده اید، بیایید بررسی کنیم که چگونه برندهای معروف از مینیمالیسم در طراحی لوگوهای خود استفاده کرده اند. می توانید از این نمونه ها به عنوان الهام بخش برای لوگوی خود استفاده کنید.

سیب

اپل پیشگام مفهوم «مینیمالیسم شدید» است. طراحی لوگوی محبوب به عنوان یک طرح پیچیده شروع شد اما با گذشت زمان به نماد اصلی که اکنون می شناسیم ساده شد. حتی طرح رنگی نیز با مینیمالیستی مواجه شد و از راه راه های رنگین کمانی به تک رنگ براق تغییر کرد.

اوبر

Uber یک نمونه فوق العاده از به کارگیری مینیمالیسم در لوگوی علامت کلمه است. آنها به جای دنبال کردن بیشتر برنامه ها با استفاده از یک مونوگرام یا نماد، فونت کامل و ساده را جستجو کردند. خانواده MCKL Type اکنون مترادف این برند است.

Airbnb

مونوگرام Airbnb به ما نشان می دهد که مینیمالیستی به معنای غیر خلاقانه نیست. استفاده از شکل A به طرز ماهرانه ای برای نشان دادن جامعیت و جامعه که شخصیت برند است طراحی شده است. این با کلمه پیچیده ای که شرکت استفاده می کرد بسیار فاصله دارد و نشان می دهد که چگونه مینیمالیسم طراحی لوگو را به یاد ماندنی تر می کند.

نایک

شما نمی توانید بدون اشاره به نایک در مورد مینیمالیسم صحبت کنید. “swoosh” اغلب در نمونه هایی از لوگوهای فراموش نشدنی و مینیمال استفاده می شود. این نام شرکت را بازی می کند – الهه یونانی بالدار پیروزی. ارتباط حرکت و سرعت، طراحی ساده پر از معناست که آن را واقعاً نمادین می کند.

لویی ویتون

این برند رده بالا به خوبی می تواند سادگی را با تجمل مطابقت دهد. لوگوی مونوگرام با جزئیات طراحی کوچک به یاد ماندنی می شود – مانند “L” مورب و فونت سریف. این انتخاب های کوچک مانند این است که طراحی های مینیمال را بسیار قدرتمند می کند.

نمونه هایی از طراحی حداقل لوگو توسط صنعت

زیبایی

سرگرمی

مشاور املاک

تناسب اندام

روش

ساخت و ساز

عکاسی

فن آوری

نکاتی برای ساخت یک لوگوی مینیمال فراموش نشدنی

اکنون به خوبی به آنچه که یک لوگوی مینیمال را عالی می کند نگاه کرده اید، زمان آن رسیده است که لوگوی خود را بسازید. نمونه‌های بالا همگی برای الهام گرفتن فوق‌العاده هستند، اما باید مطمئن شوید که طراحی با برند شما مطابقت دارد. برای بررسی شخصیت برند خود و پیامی که می خواهید منتقل کنید، زمان بگذارید. سپس، این نکات را دنبال کنید تا یک طرح مینیمال بسازید که واقعاً ظاهر شود.

از اشکال هندسی به عنوان الهام استفاده کنید

شکل ها معنای زیادی دارند. یک لوگوی مربعی پیامی متفاوت از یک آرم مثلثی منتقل می کند . در مورد اینکه هر شکل چه چیزی را نشان می دهد تحقیق کنید، سپس از مورد علاقه خود به عنوان نقطه شروع طراحی خود استفاده کنید.

به فونت ها فکر کنید

یک لوگوی مینیمال می تواند یک علامت کلمه یا مونوگرام باشد. در این شرایط، انتخاب فونت شما ضروری است. اسلب یا سریف؟ پررنگ یا مورب؟ با ایده های مختلف بازی کنید.

با داستان های رنگی آزمایش کنید

رنگ شاید تاثیرگذارترین عنصر یک لوگوی عالی باشد. فقط به یک طرح رنگ پایبند نباشید. چند مورد را امتحان کنید و ببینید که چگونه برداشت کلی را تغییر می دهد.

تمام موارد اضافی را حذف کنید

اگر از قبل یک لوگو دارید و می خواهید آن را ساده کنید، با حذف تمام موارد اضافی شروع کنید. آیا یک طرح کلی غیر ضروری یا چند نماد مختلف وجود دارد؟ آنچه را که به آن نیاز ندارید بردارید و از آنجا کار کنید.

آن را صاف کنید

اگر می‌خواهید تصویری اضافه کنید، آن را صاف کنید. این کار با حذف تمام گرادیان ها و سایه هایی که جلوه سه بعدی بیشتری ایجاد می کنند به دست می آید.


و شما آن را دارید! اکنون، تمام گزینه های بالا را امتحان کنید تا زمانی که گزینه ای را بیابید که واقعاً برای برند شما کار می کند. تعداد بسیار کمی از لوگوهای کلاسیک در اولین تلاش خود ساخته شدند – اما این چیز شگفت انگیز در مورد طراحی لوگو است!

می‌توانید از سازنده لوگوی ما استفاده کنید تا گزینه‌های مختلف بی‌شماری را امتحان کنید تا زمانی که گزینه‌ای را بیابید که واقعاً برند شما را زنده می‌کند!

 

 

تایپ فوری

تایپ فرمول

طراحی لوگو

طراحی بنر

برای طراحی لوگو و مشاوره به سایت موسسه هیدیکا مراجعه فرمایید

درباره takin

این مطالب را نیز ببینید!

نحوه استفاده از نماد حیوانات در لوگوی خود

نحوه استفاده از نماد حیوانات در لوگوی خود   حیوانات و برندها مانند پوما و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.