صفحه اصلی / تکنولوژی / نحوه استفاده از نماد حیوانات در لوگوی خود

نحوه استفاده از نماد حیوانات در لوگوی خود

نحوه استفاده از نماد حیوانات در لوگوی خود

 

حیوانات و برندها مانند پوما و … پوما با هم ترکیب می شوند. از جنگل های آفریقا گرفته تا جنگل های ناخودآگاه ما، حیوانات در تجربه ما به عنوان انسان جایگاهی حیاتی دارند.

در غیر این صورت، چرا تقریباً یک سوم تیم های لیگ برتر در آمریکای شمالی نام خود را از حیوانات می گیرند؟ زیرا حیوانات برای ما معنی دارند.

بنابراین، برای کمک به شما در یافتن نماد حیوانی مناسب برای اضافه کردن به لوگوی خود ، راهنمای سریع نحوه کار را گردآوری کرده‌ایم. بند را وارد کنید، دوربین دوچشمی خود را بیرون بیاورید و برای لکه‌بینی نشان حیوانات آماده شوید!

چرا از نمادهای حیوانی در لوگوی خود استفاده کنید؟

سیستم عصبی ما برای شناسایی و پاسخ به گربه‌های درنده، مارهای سمی و مادرشوهر شما تکامل یافته است. به زبان ساده، ما به حیوانات توجه می کنیم.

در دنیایی که توجه مشتریان شما یک کالای گرانبها است، بسیار مهم است که برند خود را فوراً در میان بگذارید. و افزودن نماد حیوان به لوگوی خود راهی عالی برای انجام این کار است. هر حیوانی مجموعه‌ای از تداعی‌های غریزی خود را دارد که در یک چشم به هم زدن آن‌ها را تشخیص می‌دهیم.

 

نکته: اگر به درستی انجام شود، افزودن نماد حیوانی به لوگوی شما می‌تواند برند شما را فوری‌تر، به یاد ماندنی‌تر و قدرتمندتر کند.

 

برندهای معروف با استفاده از نمادهای حیوانی

جذب برند شما از طریق نمادگرایی یک حیوان هنری است. بنابراین اجازه دهید برخی از برندهای معروفی را که از حیوانات برای درک نحوه عملکرد آنها استفاده می‌کنند و اینکه چگونه می‌توانید این بینش‌ها را هنگام طراحی لوگوی خود به کار ببرید، بررسی کنیم.

دولینگو

نماد جغد دولینگو

صدها سال است که جغدها به طور منحصر به فردی با خرد مرتبط بوده اند. چیزی در مورد چشمان عظیم آنها، دید ۳۶۰ درجه و حالت کلی کنجکاو، این پرندگان شکاری کرکی را به نمادی عالی برای کسب دانش تبدیل کرده است. و دقیقاً به همین دلیل است که Duolingo یک جغد می خواست! Duo – طلسم این برند – صمیمیت، گرمی و خردی را در بر می گیرد که هنگام یادگیری یک زبان جدید به آن امیدوار هستید.

فیل مست

نماد آرم حیوان فیل مست

Drunk Elephant یکی از محبوب ترین و منحصر به فرد ترین برندهای مراقبت از پوست است. به گفته وب سایت آنها، این نام از افسانه ای در مورد فیل ها در حال خوردن میوه های گندیده و شکسته شدن گرفته شده است (افسانه ای که در همه چیز از فیلم های دیزنی گرفته تا شرکت های آبجو تکرار شده است ).

دلیل کارکرد لوگو این است که بسیار غیرعادی است. فیل ها دقیقاً مترادف با مراقبت از پوست نیستند. اما وقتی کمی عمیق‌تر می‌شوید، کنار هم قرار گرفتن کار می‌کند. همراه با سبک طراحی یدکی، لوگوی فیل مست حسی از سرگرمی، فردیت و مثبت بودن بدن را ایجاد می کند – ویژگی هایی که می خواهید اگر محصولات مراقبت از پوست می فروشید، منتقل کنید!

کروکس

منبع: oneclub.org

سال ۲۰۱۹ است: پاپوش های لاستیکی یک چیز هستند و وجودشان عجیب است. هر احساس دوسویه ای در مورد زندگی کروکس برای شما ایجاد کند، این لوگو نابغه است. خوب، پس این یک لوگوی «رسمی» نیست، اما طراحی لوگوی مفهومی استفن کلهر یک کلاس کارشناسی ارشد در لوگوهای شخصیت حیوانات است. به سادگی اساسی آن نگاه کنید! حماقت آرامش بخش! ما خوشمون میاد.

Jagermeister

به گفته Jagermeister، این لوگو نشان دهنده داستان سنت هوبرتوس، قدیس حامی شکارچیان است. با این حال، برای بسیاری از ما، نماد گوتیک گوتیک و حروف سنتی آلمانی در واقع نشان دهنده موسیقی بلند و تصمیمات بد است.

این لوگو در نهایت به دلیل طراحی چشمگیر، پالت رنگی الهام گرفته از پاییز و بافت تقریباً مخفی کار می کند.

نکاتی برای انتخاب نماد حیوانات برای صنعت شما

همانطور که مثال های بالا نشان دادند، انتخاب نماد حیوان برای لوگوی شما شامل یکی از دو چیز است. یا حیوانی را انتخاب می‌کنید که ویژگی‌های مشهودی با کاری که انجام می‌دهید دارد، یا یکی را انتخاب می‌کنید که کمی غیرعادی است. در این مورد، این منحصر به فرد بودن حیوان است که برند شما را زنده می کند.

اما اگر از گزینه دوم استفاده می کنید مراقب باشید. لوگوهای حیوانات بدون ارتباط با برندشان می تواند برای مشتریان بالقوه گیج کننده باشد.

به عنوان مثال، آیا یک گوریلا عظیم و عصبانی واقعا بهترین انتخاب برای مهدکودک جدید شماست؟ و آیا واقعاً می خواهید که باشگاه ورزشی MMA جدید شما به عنوان “کرترپیلارهای کوچک فازی” در خاطره بماند؟

ما اینطور فکر نمی کردیم!

برای انتخاب نماد حیوانی خود، با در نظر گرفتن ویژگی هایی که می خواهید به عنوان یک نام تجاری منتقل کنید، شروع کنید.

  • می خواهید مشتریان چه احساسی داشته باشند؟
  • صنعت شما به طور خاص برای چه ویژگی هایی ارزش قائل است؟

سپس به چند حیوان و ویژگی های منحصر به فرد آنها فکر کنید.

  • چگونه حرکت می کنند؟
  • آنها چگونه به نظر می رسند؟
  • آیا آنها چیزهایی می سازند؟
  • آیا آنها عجیب و غریب هستند؟
  • تاریخ نمادین آنها چیست؟

هدف در اینجا ایجاد مجموعه‌ای از ویژگی‌های همپوشانی بین برند شما و حیوانی است که می‌خواهید آن را با آن نماد کنید. اگر به کمک کمی نیاز دارید، در اینجا چند نمونه از صنایع، کیفیت ها و حیواناتی که می توانید برای تجسم آنها استفاده کنید آورده شده است:

خودرو

نمادهای حیوانات: اسب، گاو نر، کبرا، گربه بزرگ

معنای نمادین: قدرت، سرعت، دقت، لطف.

آموزشی / مشاوره ای

نمادهای حیوانات: جغد، شاهین، نهنگ.

معنای نمادین: خرد، بصیرت، عمق.

دارایی، مالیه، سرمایه گذاری

نمادهای حیوانات: شیر، گاو نر (نه خرس)، طاووس، حواصیل.

معنای نمادین: حق امتیاز، قابلیت اطمینان، منحصر به فرد.

ساخت و ساز

نمادهای حیوانات: به حیوانات خاکی فکر کنید، حیوانات سخت: کرگدن، فیل، لاک پشت.

معنای نمادین: قدرت، استحکام، قابلیت اطمینان.

مهمان نوازی

نمادهای حیوانی: طاووس، روباه، قرقاول، شترمرغ.

معنای نمادین: قابلیت اطمینان، تجمل، یک خط از شخصیت.

ورزش ها

نمادهای حیوانی: زمانی که به دنبال حیوانات ورزشکار و سرسخت می گردید، از انتخاب رنج می برید. هر گربه بزرگ، غزال، اسب، حتی سگ!

معنای نمادین: سرعت، کنترل، لطف، قدرت، پرخاشگری.

زیبایی

نمادهای حیوانات: در اینجا می توانید بسیار خلاق باشید. گورخرها، قورباغه های گرمسیری، آفتاب پرست… شما عکس را دریافت می کنید!

معنای نمادین: کیفیت، لطافت، فردیت.

سبک های لوگو نمادگرایی حیوانات

اکنون که حیوان عالی خود را انتخاب کرده اید، وقت آن است که به سبک طراحی خود فکر کنید . همانطور که این لوگوی طنز نشان می دهد، صرفاً چیدن یک حیوان آن را قطع نمی کند:

منبع: Beisbolcats.com

تطبیق سبک طراحی شما با خود حیوان، بخش مهمی از انسجام است که باعث می‌شود کیفیت برند شما بدرخشد. در اینجا چند رویکرد رایج وجود دارد:

تخت

بسیاری از لوگوها با نمادهای حیوانات از طراحی مسطح استفاده می کنند. به Twitter، Duolingo، Evernote فکر کنید. به دلیل بی واسطه بودن حیوان به تصویر کشیده شده، طراحی مسطح اجازه می دهد تا لوگوی شما تقریباً در هر زمینه ای قابل استفاده و قابل تشخیص باشد.

تک رنگ

مانند لوگوهای حیوانات مسطح، لوگوهای تک رنگ می تواند محدودیت مفیدی باشد که شما را مجبور می کند تا به طور موثر با برند خود ارتباط برقرار کنید. اغلب، طراحان نسخه دور اول هر لوگو را به صورت تک رنگ انجام می دهند تا اطمینان حاصل شود که شبح را می توان در یک چشم به هم زدن تشخیص داد.

مینیمالیست

مینیمالیسم همه چیز در مورد اقتصاد خط است. این به معنای انتقال حس یک حیوان با کمترین پردازش بصری ممکن است. به حرکت نماد حیوان خود در اینجا فکر کنید، مانند دم روباه یا بال های باز پرنده.

خلاصه

لوگوهای انتزاعی اغلب شما را مجبور می کنند که خارج از چارچوب فکر کنید، اما این کار را به گونه ای انجام دهید که هنوز بلافاصله قابل انتقال است. به عنوان مثال به لوگوی تورنتو رپتورز یا Monster Energy فکر کنید. در حالی که هر دو از قدرت نمادگرایی حیوانات استفاده می‌کنند، به جای خود حیوانات، بر ویژگی‌ها تأکید می‌کنند. در اینجا، شما آزادی زیادی برای خلاقیت دارید، اما مطمئن شوید که حیوان را در طراحی بیش از حد پیچیده پنهان نکنید!

گرافیک

یک سبک طراحی قدرتمند و هیجانی که وحشی بودن حیوان به تصویر کشیده شده را تکمیل می کند. آرم های سبک گرافیکی اغلب برای تیم های ورزشی، ورزش های شدید، مغازه های خالکوبی و کالاهای گروه استفاده می شود.


ما ۹۸ درصد از DNA خود را با شامپانزه ها و ۶۰ درصد با جوجه ها ( و موز ) به اشتراک می گذاریم ، اما این را نادیده بگیرید. اساساً ما با قلمرو حیوانات مشترکات زیادی داریم و به همین دلیل است که نمادگرایی حیوانات بسیار قدرتمند است!

وقتی شروع به طراحی لوگوی خود می کنید، به دقت در مورد تمایلات و ویژگی های منحصر به فردی که می خواهید به تصویر بکشید فکر کنید. چند طرح مختلف را در مولد آرم مبتنی بر هوش مصنوعی امتحان کنید تا زمانی که جفتی مناسب پیدا کنید.

بازی کنید، سبک های مختلف را امتحان کنید و در کمترین زمان یک لوگوی عالی ایجاد خواهید کرد. موفق باشید!

 

تایپ فوری

تایپ فرمول

طراحی لوگو

طراحی بنر

برای طراحی لوگو و مشاوره به سایت موسسه هیدیکا مراجعه فرمایید

درباره takin

این مطالب را نیز ببینید!

۲۷ طرح لوگوی مینیمال فراموش نشدنی

۲۷ طرح لوگوی مینیمال فراموش نشدنی   چیزی در مورد طراحی مینیمالیستی وجود دارد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.