صفحه اصلی / تکنولوژی / به دنبال این روندهای لوگوی داغ در سال ۲۰۲۰ باشید

به دنبال این روندهای لوگوی داغ در سال ۲۰۲۰ باشید

به دنبال این روندهای لوگوی داغ در سال ۲۰۲۰ باشید

 

یک دهه جدید برای ما طلوع کرده است، و بدون شک شما در سال جاری چشم اندازهای «۲۰۲۰» برای برندسازی خود دارید. اکنون زمان مناسبی برای تازه‌سازی مهم‌ترین نمایش بصری کسب‌وکارتان یعنی لوگوی شما است. روندهای جدید طراحی لوگو برای سال ۲۰۲۰ در حال حاضر ظاهر شده اند و ما برای آنها اینجا هستیم.

برخی در صحنه جدید هستند، برخی روندهای گذشته را در جهت های جدید می برند، و برخی بازگشتی به زمان و مکان کاملاً متفاوتی هستند. اگر می‌خواهید برای یک دهه جدید به برند خود ظاهری تازه ببخشید ، در اینجا ۱۱ مورد از داغ‌ترین روندهای لوگو در سال ۲۰۲۰ وجود دارد تا الهام بخش شما باشد.

۱٫ کلاژ رنگ

در مورد شفافیت برند صحبت کنید: سال ۲۰۲۰ در حال شکل گیری است تا سال لوگوهای شفاف با کلاژهای کالیدوسکوپی از اشکال ساده و آب نباتی باشد. برخلاف عناصر طراحی جامد و مات، این لایه‌های نیمه شفاف روی هم‌پوشانی، باز بودن و قابل اعتماد بودن را با هم ارتباط برقرار می‌کنند. پس از همه، شما می توانید مستقیما از طریق آنها ببینید.

۲٫ بازگشت به دهه ۸۰

مصرف‌کنندگان نوارهای کاست قدیمی، صفحات وینیل، رایانه‌های قدیمی، کنسول‌های بازی ویدیویی و ماشین‌های آرکید را می‌خرند که انگار از مد افتاده‌اند. لوگوهایی با زیبایی شناسی یکپارچهسازی با سیستمعامل دهه ۱۹۸۰ دقیقاً از این نوستالژی خاموش ناپذیر برای عصر آنالوگ بهره می برند.

خواهید دید که کروم، نئون، و پیکسل های الهام گرفته از ۸ بیت از بازارهای خاص ظاهر می شوند و امسال به جریان اصلی باز می گردند. چشمان خود را برای احیای آن الگوی بی‌شکل کانفتی دهه ۸۰ نگه دارید: پاشیدن زیگ زاگ‌ها، قیچی‌ها و اشکال هندسی انتزاعی .

۳٫ رنگ های قدیمی

خود رنگ‌ها بر روی لباس‌های خشم کنونی برای همه چیزهای قدیمی سوار می‌شوند و در سال ۲۰۲۰ به ریشه‌های خاکی خود باز می‌گردند. طلای برداشت، پرتقال سوخته و آووکادو، عزیزان دکور خانه دهه ۱۹۷۰، قرار است از سایه خارج شوند و وارد شوند. توجه در طراحی مد و لوگو امسال. از لوگوی فرمول ۱ که به تازگی رونمایی شده است، استفاده کنید. بازگشتی به برندهای قدیمی خودرو مانند پیرلی، میشلین و گودیر.

لوگوی جدید فرمول یک 2020

منبع: auto.ndtv.com

گرم کردن لوگوی خود با رنگ‌های قدیمی ، نوستالژی و آشنایی را تداعی می‌کند و در عین حال به برند شما کمک می‌کند تا از پالت‌های پاستیل یخی که در دهه گذشته غالب بودند متمایز شود.

لوگوی سبک قدیمی خلیج پاناما

منبع: panamabay.com

۴٫ طراحی شیک

این روزها، ایده “کمال” به خوبی اجرا می شود. هر چیزی را می توان با کلیک ماوس یا لمس صفحه جعل کرد. نقص ها فیلتر می شوند، اشتباهات حذف می شوند و خطوط به فراموشی سپرده می شوند. اکنون که وارد دهه جدیدی از کمال بی‌سابقه می‌شویم، جای تعجب نیست که مصرف‌کنندگان اکنون هوس ناقص‌ها را دارند. گوچی در صف ایستاد و یک لوگوی دست‌نویس برای مجموعه پاییز/زمستان خود انداخت که اینترنت را به آتش کشید.

لوگوی دست نویس گوچی 2020

 

عناصر طراحی لوگوی دست‌کش و دست‌ساز در دهه ۲۰۲۰ به شکلی گسترده بازمی‌گردند. این آرم‌های خام با افتخار، شیک و متقارن بودن را به نفع آثار هنری ملموس و ارگانیک که از یک کتاب طراحی تازه به نظر می‌رسند – نه یک برنامه طراحی – رد می‌کنند. امسال تعداد زیادی خطوط متقاطع، سایه‌زنی و ارگانیک شنی روی لوگوها مشاهده خواهید کرد. ما این نمونه‌ها را از یک شرکت تولیدکننده ضبط Give Give و آژانس تولید فیلم Light Layer به رهبری زنان دوست داریم.

 

۵٫ آبرنگ وابی سابی

اگر تا به حال با آبرنگ نقاشی کرده باشید، احتمالاً متوجه شده اید که رنگدانه ها ذهن خود را دارند، خونریزی می کنند و به روش های غیرمنتظره ای روی کاغذ می چرخند و نتایج اغلب عجیب و غریب دارند.

به نظر می رسد که این «تصادفات کوچک شاد» دقیقاً با آن روند لوگوی دست ساز و کاملاً ناقص که مردم در حال حاضر عاشق آن هستند، مطابقت دارند. آبرنگ با سایر روندهای لوگوی ۲۰۲۰ نیز مانند لایه‌های شفاف و شیب‌های رنگ همراه است. و به عنوان یک امتیاز اضافی، این یک راه خلاقانه برای انتقال به بازار هدف شما است که شرکت شما می تواند خارج از خطوط رنگ آمیزی کند.

۶٫ گرادیان های تابشی

وقتی یک رنگ آن را برش نمی‌دهد، طیفی از رنگ‌های اشباع شده همان جایی است که در آن قرار دارد. افزودن گرادیان‌های رنگ به عناصر اصلی طراحی، آنها را به طرزی جادویی مسحورکننده (و به یاد ماندنی) با زیبایی رویایی و بستنی‌ای می‌سازد.

لوگوی گرادیان 2020

منبع: آقای داد در بازار خلاق

اگرچه طرح‌هایی با تغییر رنگ بدون درز از دهه ۱۹۸۰ به عنوان پایه اصلی در برندسازی فناوری و شرکت‌ها بوده‌اند، شرکت‌های جدید امروزی این روند دیدنی را با طیف گسترده‌تری از رنگ‌ها نسبت به قبل به منصه ظهور می‌رسانند. در سال ۲۰۲۰، شاهد گسترش شیب های رنگین کمانی در هر صنعتی خواهیم بود.

۷٫ فرامینیمالیسم پیچیده

برندهای بزرگتر در حال مدرنیزه کردن لوگوهای خود با حذف تمام تزئینات و بازگرداندن نام تجاری خود به استخوان هستند. در برخی موارد، شرکت‌ها نام خود را از لوگوی خود حذف می‌کنند و به تنهایی از یک گرافیک ساده استفاده می‌کنند—ما به شما Mastercard نگاه می‌کنیم. در موارد دیگر، فقط تایپوگرافی باقی می ماند – با سریف هایی که اغلب بریده می شوند – Scotiabank، ما شما را می بینیم. و اخیراً شاهد لوگوهای تازه منتشر شده ای هستیم که کاملاً ناتمام به نظر می رسند!

این آرم‌های «جدید و بهبودیافته» دقیقاً با جنبش مینیمالیستی در حال انجام در طراحی مطابقت دارند. اما دلیل اینکه شرکت‌های بزرگ آرم‌های خود را دسته‌جمعی به قطعات خردکننده می‌فرستند فراتر از یک انتخاب طراحی مرسوم است – این از روی ضرورت انجام می‌شود. در عصری که صفحه نمایش کوچک برتر است، کسب و کارها به آرم هایی نیاز دارند که به خوبی مقیاس شوند. برند خودرو، لوگوی جدید کیا در سال ۲۰۲۰ را بررسی کنید. ظاهری ظریف، تازه و مینیمال.

لوگوی خودرو کیا 2020

منبع: https://www.creativebloq.com/news/kia-new-logo

لوگوهای گرافیکی سنگین با فونت های فانتزی ممکن است در یک بیلبورد زیبا به نظر برسند، اما آنها به سادگی در پلتفرم هایی که مصرف کنندگان بیشتر آنها را می بینند کار نمی کنند: گوشی های هوشمند و تبلت ها. برای متمایز شدن از دیگر افراد و بالا رفتن از رقابت‌های بی‌نظیر، لوگوهای امروزی باید خوانا باشند تا مرتبط بمانند.

۸٫ فونت ها و رنگ های روانگردان

ما در زمان هایی زندگی می کنیم که واقعی بودن یا نبودن اغلب مورد سوال است، بنابراین طراحان به دنبال سوررئال شدن در سال ۲۰۲۰ هستند. رنگ های شیک که در تی شرت های کراواتی رنگ چندان نامناسب به نظر نمی رسند، سروصدا می کنند. در طراحی لوگو امسال با استفاده از ترکیبی از گرادیان ها، لایه بندی ها و دیگر عناصر طراحی به روز، این روند بسیار بصری و سهل گیر تقریباً تضمین شده است که چند چشم اضافی را روی لوگوی شما جلب کند.

سامرزبی با انتشار لوگوی تازه، حال و هوای روان‌گردانی را در برند چند رنگ خود برای طیف طعم‌های نوشیدنی خود به‌دست آورد. نتایج کاملا قانع کننده هستند.

لوگوی جدید سامرزبی 2020

 

اگر رنگ‌ها کافی نبودند، ما همچنین شاهد موجی از فونت‌های هیپی عصر جدید روان‌گردان هستیم که در سال ۲۰۲۰ ترند می‌شوند . شاید به عنوان یک شورش علیه Sans Serif سفت و سخت که نام تجاری دهه گذشته را در اختیار گرفت. صرف نظر از دلیل، ما خوشحالیم که برخی از لوگوها با شخصیت واقعی را می بینیم که به سرعت در حال غوطه ور شدن هستند. این لوگو را که توسط برند جدید Target More than Magic منتشر شده است، بررسی کنید.

لوگوی روانگردان 2020

منبع: target.com

۹٫ الهام بین ستاره ای

به نظر می رسد که مصرف کنندگان به کیهان علاقه دارند که این روزها هرگز قبل از آن نبوده است، و بازاریابان متوجه این موضوع شده اند. در نتیجه، خود لوگوها یک چرخش مشخص کهکشانی پیدا کرده اند. الهام گرفتن مستقیم از آسمان شب با ستاره‌ها، سیارات، کهکشان‌ها و قمرها که در لوگوهای ۲۰۲۰ در مرکز قرار دارند. انتظار داشته باشید که این روند لوگوی ستاره ای در سال ۲۰۲۰ و پس از آن به مسیر آسمانی خود ادامه دهد.

۱۰٫ لوگوهای ماکسیمالیست

میدونم میدونم. ما فقط به شما گفتیم هایپر مینیمالیسم یک چیز است. اما اغلب اتفاق می‌افتد که دو موضوع متضاد همزمان روند داشته باشند. در حالی که برخی عمیق‌تر به سمت مینیمالیسم حرکت می‌کنند، برخی دیگر به طور کامل این مفهوم را رد می‌کنند و الهام گرفته شده‌اند تا لوگوهای شلوغی را که تا حد امکان درباره یک برند بیان می‌کنند، بازگردانند. آرم های ماکسیمالیست مطمئناً یک روند داغ لوگو در سال ۲۰۲۰ خواهند بود!

 

کدام روند لوگوی ۲۰۲۰ برای شما مناسب است؟

سال جدید، دهه جدید، و تنوع جدیدی از روندهای لوگوی جدید برای هر سلیقه یا هویت برند . اگر آماده اید که دهه را با یک لوگوی جدید برای برند خود آغاز کنید، هرگز زمانی بهتر از الان وجود نداشته است. به سازنده آرم ما بروید و برنامه ما را به صورت رایگان امتحان کنید!

 

تایپ فوری

تایپ فرمول

طراحی لوگو

طراحی بنر

برای طراحی لوگو و مشاوره به سایت موسسه هیدیکا مراجعه فرمایید

درباره takin

این مطالب را نیز ببینید!

نحوه استفاده از نماد حیوانات در لوگوی خود

نحوه استفاده از نماد حیوانات در لوگوی خود   حیوانات و برندها مانند پوما و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.