شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 59066
  • 10 دسامبر 2023 - 10:58
  • 38 بازدید
  • ۰ دیدگاه

فروش فوری جایگزین پژو پارس / دو طرح پیش فروش سورن پلاس با موتور XU7P در دسترس مشتریان قرار گرفت

فروش فوری جایگزین پژو پارس / دو طرح پیش فروش سورن پلاس با موتور XU7P در دسترس مشتریان قرار گرفت
فروش فوری جایگزین پژو پارس / دو طرح پیش فروش سورن پلاس با موتور XU7P در دسترس مشتریان قرار گرفت

اکو ایران : ایران خودرویی ها یک روز بعد از اعلام قیمت رسمی جدیدترین محصول خود، آن را در دسترس متقاضیان قرار دادند. سورن پلاس با موتور XU7P که از آن به عنوان جانشین پژو پارس در سبد محصولاتی این خودروساز یاد می شود را به صورت فروش فوری و پیش فروش روانه بازار خودرو کرد.

به گزارش اکو ایران، فروش فوری و پیش فروش سورن پلاس با موتور XU7P در دستورکار ایران خودرو قرار گرفت. آبی های جاده مخصوص بعد از اینکه از قیمت خودروی جایگزین پژو پارس رونمایی کردند، بلافاصله آن را پشت ویترین قرار داده تا متقاضیان واجد شرایط بتوانند نسبت به در اختیار گرفتن این محصول تازه اقدام کنند.

آن طور که اطلاعیه فروش سورن پلاس با موتور XU7P نشان می دهد خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص محصول نوبرانه خود را به صورت فروش فوری با قیمت حدود ۴۵۹ میلیون تومان به متقاضیانی که در طرح فروش از مسیر سامانه یکپارچه خودرو با مکانیزم بدون قرعه کشی شرکت کرده و موعد تحویل خودروی آنها بهار ۱۴۰۳ اعلام شده است، قرار می دهدفروش.

در این طرح فروش فوری سورن های پلاس با موتور XU7P تنها با رنگ سفید عرضه می شوند. همچنین خریداران سورن پلاس با موتور XU7P که قصد دارند این خودرو را به صورت فروش فوری خریداری کنند توجه داشته باشند این طرح فروش بدون داشتن سود مشارکت و سود انصراف برگزار می شود.

ایران خودرویی ها علاوه بر طرح فروش فوری این محصول تازه خود، برنامه ریزی کردند تا متقاضیانی که پیامک این خودروساز را مبنی بر تحویل محصول مورد نظر خود با موعد بهار ۱۴۰۳ دریافت کردند اما امکان پرداخت مبلغ خودرو به صورت یکجا را ندارند دو طرح پیش فروش در نظر گرفته است.

طرح اول پیش فروش با پیش پرداخت حدود ۱۸۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی برگزار می شود و موعد تحویل خودرو خرداد ۱۴۰۳ اعلام شده است. متقاضیانی که این طرح پیش فروش را انتخاب می کنند بدانند که با توجه به قیمت فعلی سورن پلاس با موتور XU7P تنها ۴۰ درصد قیمت را در مرحله پیش پرداخت به حساب ایران خودرویی ها واریز می کنند. الباقی مبلغ نیز با توجه به قیمت روز زمان تحویل محاسبه و از خریداران دریافت خواهد شد.

آبی های جاده مخصوص در طرح پیش فروش دیگری نیز مبلغی حول و حوش ۱۶۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را از متقاضیان واجد شرایط دریافت می کنند اما خودوری آنها را در تیر ۱۴۰۳ فاکتور می کنند. این دسته از متقاضیان براساس اعلام مدیران فروش ایران خودرو ۳۵ درصد قیمت فعلی سورن پلاس با موتور XU7P را پرداخت کرده و الباقی قیمت نیز در زمان تحویل از سوی متقاضیان به حساب های اعلام شده توسط ایران خودرو واریز می شود.

سورن پلاس با موتور XU7P با رنگ های سفید، آبی کمبود، مشکی و خاکستری متالیک در دسترس متقاضیان قراردارد.  

البته هنوز گمانه زنی دربازه قیمت بازاری این خودرو اعلام نشده اما با توجه به اینکه قرار است این خودرو از سوی ایران خودرو به عنوان جایگزین پژو پارس روانه بازار شود، مدیران این خودروساز امیداورند استقبالی در سطح پژو پارس از این مدل جدید سورن از سوی خریداران صورت بگیرد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
قیمت این خودرو در کارخانه یک شبه ۱۵۰ میلیون تومان گران شد / متقاضیان نقره داغ شدند 18 آوریل 2024

قیمت این خودرو در کارخانه یک شبه ۱۵۰ میلیون تومان گران شد / متقاضیان نقره داغ شدند

اکو ایران : ایران خودرو قیمت کارخانه ای جدید را برای محصول پُرطرفدار خود اعلام کردند، متقاضیان ناراحت شدند.

اعتراض دولت ایتالیا به نام یک خودروی استلانتیس 17 آوریل 2024

اعتراض دولت ایتالیا به نام یک خودروی استلانتیس

اکوایران: شرکت استلانتیس تصمیم گرفت برای کاهش تنش با دولت ایتالیا نام یک خودروی شاسی بلند آلفارومئو را تغییر دهد.

پژو پارس دل متقاضیان را گرم می کند / خودروی محبوب به تمام ثبت نام کنندگان تحویل داده می شود؟ 16 آوریل 2024

پژو پارس دل متقاضیان را گرم می کند / خودروی محبوب به تمام ثبت نام کنندگان تحویل داده می شود؟

اکو ایران : سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی خبر از تدوام تولید پژو پارس داد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.